A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Пристоличний центр професійного розвитку педагогічних працівників" Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області

У Пристоличній громаді дбають про ментальне здоров'я освітян

Дата: 11.10.2023 11:44
Кількість переглядів: 88

10 жовтня у Пристоличному ЦПРПП відбувся Методичний тренінг «Психічне здоров’я у сфері освіти», присвячений Всесвітньому дню ментального здоров’я, адже збереження і зміцнення психічного здоров’я в наш час є найактуальнішою проблемою. Психологи, соціальні педагоги, вчителі ЗСО, вихователі ЗДО та керівники освітніх закладів Пристоличної територіальної громади завдяки заходу отримали запас сил для подолання складнощів і достатній рівень продуктивності в повсякденному житті.

Спікерка тренінгу психолог Центру Наталія Вергуненко нагадала, що турбота про себе відіграє важливу роль у підтримці ментального здоров'я. «Професія педагога в усі часи вважалася такою, що має досить багато різних стресогенних факторів, які, як відомо, впливають як на психічне здоров’я, так і на здоров’я людини в цілому, - наголосила Наталія Миколаївна у вступному слові. – Тому дуже важливо вміти попереджати негативні емоційні стани, зберігати психоенергетичний баланс та регулювати свої емоції і поведінку. Незважаючи на труднощі, освітянам необхідно створити для здобувачів освіти середовище довіри, щоб після закінчення війни діти не втратили довіри до світу, людей і самого майбутнього. У стресових умовах воєнного часу вчителям важливо приділити час та увагу піклуванню про своє психічне здоров’я і добробут, щоб мати більше позитивної енергії для себе, своїх учнів та їхніх сімей».

У цікавій та невимушеній атмосфері учасники розглянули такі питання, як-от: вплив війни на освітній процес, збереження психічного здоров’я через багаторівневу модель у закладі освіти, продіагностували свою стресостійкість. Також була подана інформація про ментальне (психічне) здоров’я та способи його підтримки і психопрофілактики, гармонізації внутрішнього світу педагогів, розвитку самоусвідомлення, саморефлексії та самоаналізу як необхідних складових психічного здоров’я педагога. Окремий блок тренінгу стосувався психологічної допомоги дітям та дорослим у стресовій ситуації, методів підтримуючих втручань, стратегій реагування на дитину у різних стресових станах.

За допомогою техніки релаксації Джейкобсона педагоги зняли стрес та розслабилися. Вправа «Я є» допомогла присутнім краще зрозуміти, що можна зробити, аби покращити своє життя. Під час проведення вправи «Негатив-позитив» учасники розглянули різні негативні ситуації очима щасливої ​​людини-оптиміста.

Практична вправа «Склянка води» показала педагогам, що створює стимул до ворожості, невротичних проявів у поведінці дитини і як цього позбутися. Вправу «Солодкі спогади» учасники виконували для боротьби з тривожністю, для відпочинку та наповнення свого емоційного ресурсу. Цю вправу також було запропоновано як приклад для занять з дітьми у класі.

Наприкінці заходу кожен освітянин зміг зарядитися ресурсністю на цілий день завдяки мотиваційним МАК карткам. Це теж є одним із прийомів позитивної психотерапії.

Інформація та заняття тренінгу були подані таким чином, щоб отримані знання з психічного здоров’я були інтегровані у зміст освіти задля підтримки усіма педагогами здобувачів освіти.

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень