“Технологія “Ребус-метод”: як навчити дітей дошкільного віку читати за картинками”
22 березня відбувся тренінг для вихователів закладів дошкільної освіти «Технологія «Ребус-метод»: як навчити дітей дошкільного віку читати за картинками». Під час практичного заходу педагоги ознайомилися з технологією для швидкого навчання читання, яку розробив відомий дослідник Лев Штернберг. За допомогою складових піктограм малюк вже з першого заняття навчається читати, а головне - розуміти зміст прочитаного.
Зазначена методика робить освітній процес цікавим та захопливим, сприяє активізації пізнавального інтересу дітей та формуванню соціальної компетентності дошкільників. Але головна перевага «Ребус-методу» полягає в тому, що дитину можна навчити читати у короткий проміжок часу, коли інші методики виявилися недієвими. Також цей метод результативний під час роботи з дітьми з ООП. Він є зрозумілим для всіх дошкільнят, адже в основі лежить ГРА.
Вихователі закріпили на практиці «Ребус-метод складання слів», поділилися емоціями та провели музичну рухлуву гру «Музичні статуї».