Сторітелінг як методологічний ресурс: воркшоп для вчителів іноземної мови
У Пристоличному ЦПРПП відбувся другий модуль українсько-австрійського проєкту для педагогів мовно-літературної освітньої галузі (іноземна мова). Цього разу воркшоп було присвячено сторітелінгу («The power of storytelling then, now, ever»).
Сторітелінг – це ефективний метод навчання іноземних мов, який дозволяє учням не тільки закріпити лексику та граматику, але й розвивати творчі та комунікативні навички через створення та оповідання історій.
Разом зі спікеркою заходу Наталією Сорокіною (викладачка Інсбруцького університету, кандидатка педагогічних наук) вчителі англійської мови закладів загальної середньої освіти Пристоличної сільської ради спочатку дізналися про цікавинки щодо створення історій, проаналізували їх переваги та обмеження, етапи, типи, довідалися про секрети ідеального оповідання та аспекти сторітелінгу. Окрім того доповідачка розкрила потенціал цифрових інструментів щодо сторітелінгу, оскільки їх використання дозволяє оповідання створити більш цікавим та яскравим.
Під час практичної частини заходу педагоги навчалися створювати власні історії з використанням цікавого лото зі словами та приймали активну участь в обговоренні теми воркшопу.
Пані Наталія нагадала присутнім думку, висловлену Йоганном Вольфгангом Гете, яка надала впевненості всім присутнім: “Почніть робити все, що можете – і навіть те, про що можете, хоча б мріяти. У мужності є геній, сила і магія.”