«Всеукраїнська школа онлайн: впровадження 2025»: як відкрити нові можливості для вчителів та учнів
Цей проєкт ВШО – нещодавня ініціатива «Освіторії», яку громадська спілка реалізовує за підтримки Міністерства освіти і науки України, Міністерства цифрової трансформації України й Education Cannot Wait. Маємо нагоду відзначити активність регіональної тренерки Алли Ворожбит та оперативність нашого центру: Пристолична громада вже успішно долучилася до навчання вчителів за допомогою цифрової платформи «Всеукраїнська школа онлайн». 22 травня на базі Пристоличного центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено тренінг для проактивних освітян трьох ліцеїв: Великоолександрівського, Дударківського та Щасливського академічного.
Спікерка заходу добре знайома нашим педагогам своїм професіональним підходом: Алла Ворожбит, кандидат педагогічних наук, учитель інформатики Технічного ліцею м. Києва, методист державної установи «Український інститут розвитку освіти», співавтор МНП з інформатики, вже мала досвід співпраці у Щасливому з підвищення цифрової компетентності вчителів громади.
Варто наголосити на високому рівні проведення нинішнього практичного тренінгу: було справді пізнавально, доступно, корисно, а головне – продемонстровано реальні кейси від вчителів-практиків з можливістю їх наповнення власним цифровим контентом, створення персональних курсів у студіях ВШО. Коло питань, які розглянули під час роботи, розширили лайфхаками, безпекою та секретами функціонала, інтеграцією платформи в освітній процес, оцінюванням успішності учнів, інструментами підтримки та розвитку їхньої мотивації. У підсумку спільними зусиллями було досягнуто основної мети курсу – учасники та учасниці ознайомилися з сучасними педагогічними стратегіями та технологіями створення і проведення ефективних уроків в очному, дистанційному та змішаному форматі з подальшим максимально активним впровадженням цих рішень в освітній процес закладів середньої загальної освіти.
Проєкти на кшталт цього, які базуються на освоєнні подібних багатофункціональних платформ, вимагають від слухачів/слухачок серйозних зусиль та вдумливого занурення. Однак ті, хто осилив цей процес, отримали дієві інструменти і матеріали для здійснення освітньої діяльності (насамперед щодо розробки уроків) та підвищення її ефективності у різних форматах (очний, дистанційний, змішаний). Поза сумнівом, це вдалий інноваційний ресурс для ініціативних освітян/освітянок, які прагнуть покращити свій професійний рівень, зрештою, не бояться експериментувати, урізноманітнювати роботу та залучати до подібної практики своїх учнів.
Щиро дякуємо нашим педагогам за підтримку таких ініціатив і готовність вдосконалюватися, тренерці Аллі Ворожбит – за професійну обізнаність та непідробну зацікавленість, якими гостя завжди радо ділиться з колегами.